Warunki i zasady

1. Postanowienia ogólne i definicje

1A. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania za sklepu internetowego 6PRIME.

1B. Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:

Sprzedawca - 6 PRIME Magdalena Cieśla z siedzibą przy ul. Kaczeńcowa 2/10, 91-214 Łódź, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6681962050, REGON 542799934. Dane kontaktowe: numer telefonu do Biura Obsługi Klienta sklepu internetowego 6PRIME 737 591 965 (opłaty zgodnie z taryfą operatora); mail biuro6prime@gmail.com.

Sklep -sklep internetowy 6PRIME prowadzony przez sprzedawce, będący platformą sprzedażową, za pośrednictwem, której sprzedawca udostępnia posiadany asortyment sklepu oraz świadczy na rzecz Użytkowników usługi oraz umożliwia zawieranie umów sprzedaży towarów na odległość, jak również za pośrednictwem której Użytkownicy mają możliwość zapoznania się z Towarami oferowanymi w Sklepie. Sprzedawca za pośrednictwem sklepu udostępnia odpowiednie narzędzia systemowe, teleinformatyczne, technologiczne w celu świadczenia www. usług.

Klient - Użytkownik, który zawarł umowę ze sprzedawcą.

Konsument - Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto użytkownika - indywidualny panel Użytkownika uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę(po dokonaniu przez Użytkownika rejestracji i zawarciu tym samym umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika), na którym są gromadzone dane Użytkownika podane przy rejestracji Konta Użytkownika, jak też historia składanych przez Użytkownika zamówień; założenie Konta Użytkownika jest dobrowolne i nie jest konieczne do korzystania ze Sklepu.

Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania ze Sklepu.

Towary - znajdujące się w asortymencie Sklepu rzeczy określone ceną mogące być przedmiotem umowy sprzedaży.

Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta funkcjonalności sklepu.

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

1C. Na podstawie regulaminu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem internetu.

1D. Do korzystania ze Sklepu, w tym składania zamówień na produkty oraz przeglądania asortymentu niezbędny jest: urządzenie z dostępem do Internetu; przeglądarka internetowa typu Internet Explorer, Google Chrome, Opera, itp.; aktywne konto poczty elektronicznej.

 

2. Zakupy w sklepie 

Przedmiotem sprzedaży w Sklepie jest odzież i inny przedstawiony na stronie asortyment. Prezentowane zdjęcia produktów są poglądowe i mogą nie odzwierciedlać w pełni rzeczywistej kolorystyki wyrobów. Rozmiary prezentowanych kolekcji mogą się wzajemnie różnić. Tabela rozmiarów dla danego produktu jest zamieszczona na Sklepie na podstronie dotyczącej danego produktu.

  • Ceny produktów widoczne w Sklepie w polskiej walucie są całkowitymi cenami za produkt (cenami brutto).

  • Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się w Sklepie: cena za produkt oraz jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  • Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
  • Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  • Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  • Informujemy, że wymiary przedstawione na stronie są wymiarami poglądowymi i mogą różnić się od rzeczywistości +1/-1cm.

Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

 

Składanie zamówień (szczegóły):

1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową.

3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail. Bardzo prosimy o podawanie numeru telefonu w celu ułatwienia dostarczenia przesyłki przez kuriera lub informacji o paczce gotowej do odbioru w paczkomacie InPost.

5. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

7. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

8. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.

10. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.

3. Koszty i termin wysyłki

1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem paczkomatów InPost. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.

3. Przesyłka wysyłana jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).

4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „sposoby i koszty wysyłki”.

5. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem paczkomatu InPost klient jest zobowiązany do odebrania paczki z wybranego paczkomatu w 48 godzin od otrzymania informacji że paczka jest gotowa do odbioru.

6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

 

4.Płatności 

1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę). Płatność za zamówiony towar może nastąpić:

  • za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24
  • przelewem na konto bankowe sklepu ING 98 1050 1461 1000 0090 8579 0476 

 

5.Odstąpienie od umowy

1. Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru.

2. Oświadczenie należy wysłać e-mailem na adres biuro6prime@gmail.com, listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data maila lub stempla pocztowego. W oświadczeniu klient powinien napisać, że odstępuje od umowy kupna towaru i podać numer konta, na które Sklep ma zwrócić pieniądze.

3. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami). Towar powinien zostać odesłany w takim samym stanie w jakim został dostarczony do Klienta.

4. Zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu).

5. Do paczki ze zwracanym towarem należy dołączyć DOWÓD ZAKUPU - oryginał paragonu lub faktury. Dowód zakupu wysyłany jest na maila podanego podczas składania zamówienia.

6. Paczkę należy odesłać na adres: 6 PRIME Magdalena Cieśla, ul. Kaczeńcowa 2/10, 91-214 Łódź. Nie odbieramy przesyłek nadanych do punktu odbioru.

7. Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz paczki ze zwracanym towarem Klientowi, nie później niż w terminie 14 dni od doręczenia zwracanego towaru, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru. W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwracamy cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką w wysokości najtańszej opcji wysyłki, czyli 10,90 zł (pod warunkiem, że wysyłka zamówienia nie była darmowa).

8. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Dotyczy to również nieodebranej przesyłki. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o kwotę przesyłki zwrotnej.

9. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrot jest wykonywany w ten sam sposób. W przypadku zamówienia opłaconego przelewem tradycyjnym i za pobraniem, w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy należy podać numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze.

10. Zwrotom nie podlegają skarpety, maseczki i frotki do włosów, bony podarunkowe oraz produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.

11. W przypadku zwrotu produktów po terminie zastrzegamy sobie możliwość rozliczenia zwrotu w formie bonu podarunkowego.

12. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

6. Procedura reklamacji

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru, Klient zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176), ma prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

2. Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi oraz zawiadomienia Sklepu przez Klienta o stwierdzeniu wady towaru w terminie dwóch miesięcy od jej wykrycia.

3. W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w Sklepie, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sklepowi na adres e-mail: biuro6prime@gmail.com. W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie. Klient w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego towaru do Sklepu. Proszę nie wysyłać towaru przed otrzymaniem odpowiedzi od naszego Sklepu z potwierdzeniem otrzymania reklamacji. Do paczki z reklamowanym towarem należy dołączyć DOWÓD ZAKUPU - ORYGINAŁ PARAGONU FISKALNEGO lub faktury. Dowód zakupu wysyłany jest na maila podanego podczas składania zamówienia.

4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji. Reklamacji nie podlega też niezadowolenie z produktu personalizowanego chyba, że dotyczy ona wady produktu.

5. Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji koszt przesyłki zostaje zwrócony.

6. Odsyłane produkty przed wysyłką powinny zostać wyprane. W przypadku odesłania towaru brudnego, reklamacja nie zostanie uznana.

7. Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Nieustosunkowanie się do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony. Jeśli to nie jest możliwe, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku wyczerpania nakładu, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

8. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.

 

7.Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informuję, iż: administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca.

2. Dane osobowe klienta przetwarzane będą w celu realizacji umowy sprzedaży i księgowego rozliczenia tej umowy, wyłącznie w niezbędnym zakresie. W przypadku zamówienia towaru z dostawą dane będą również przetwarzane w zakresie niezbędnym do dostarczenia zakupów na wskazany adres

3. Odbiorcą danych osobowych Klienta mogą być pracownicy i współpracownicy zatrudnieni przez Usługodawcę, podmioty odpowiedzialne za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucje kredytujące zakup, oraz obsługujące Usługodawcę biuro księgowe, przy czym udostępnienie danych każdorazowo będzie ograniczone do niezbędnego zakresu umożliwiającego prawidłowe świadczenie usługi oraz rozliczenie księgowe.

4. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

5. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy a w zakresie danych niezbędnych do rozliczeń księgowych przez okres przewidziany obowiązującymi przepisami prawa podatkowego – to jest przez okres 5 lat od końca roku podatkowego w jakim powstało zobowiązanie podatkowe wynikające z zawartej umowy.

6. Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych;

7. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy.

8. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku zamówienia towaru z dostawą lub żądania wystawienia faktury podanie danych jest warunkiem realizacji umowy.

9. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy: - W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta. - Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres sklep@lillow.pl - Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.

10. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych: - Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży. - Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu. - Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

8. Bezpieczeństwo

Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa okryć wierzchnich (odzieży damskiej) oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR):

1. Ryzyko uduszenia:   - Uważaj na sznurki, troczki i paski w okolicach szyi, które mogą stanowić zagrożenie dla dzieci.

2. Ryzyko zaplątania:   - Unikaj noszenia okryć wierzchnich z długimi, luźnymi elementami (np. szale, frędzle) w pobliżu ruchomych części maszyn lub urządzeń.

3. Ograniczenie widoczności:   - Duże kaptury lub futrzane wykończenia mogą ograniczać pole widzenia – zachowaj ostrożność podczas przechodzenia przez ulicę lub prowadzenia pojazdu.

4. Ryzyko pożaru:   - Nie przebywaj w okryciu wierzchnim w pobliżu otwartego ognia lub źródeł wysokiej temperatury (np. kominki, grille). Nie susz okrycia w suszarce bębnowej, jeśli producent tego zabrania.

5. Alergie i podrażnienia:   - Zwróć uwagę na skład materiałowy – niektóre tkaniny mogą powodować reakcje alergiczne. W przypadku wystąpienia podrażnień, zaprzestań noszenia okrycia.

6. Czyszczenie i konserwacja:   - Zawsze przestrzegaj zaleceń producenta dotyczących prania i czyszczenia. Używaj odpowiednich środków piorących, aby nie uszkodzić materiału.

7. Dostosowanie do warunków:   - Wybieraj okrycie wierzchnie odpowiednie do panujących warunków atmosferycznych. W przypadku deszczu lub śniegu wybieraj odzież wodoodporną.

8. Bezpieczeństwo podczas aktywności:   - Podczas uprawiania sportów (np. jazdy na nartach) wybieraj odzież wierzchnią zaprojektowaną specjalnie do tego celu, z elementami odblaskowymi i ochraniaczami.

9. Odblaski i widoczność:    - Po zmroku lub w warunkach słabej widoczności noś odzież wierzchnią z elementami odblaskowymi lub dodatkowe akcesoria odblaskowe, aby być widocznym dla innych uczestników ruchu.

10. Przechowywanie:Przechowuj okrycia wierzchnie w suchym i przewiewnym miejscu, aby zapobiec rozwojowi pleśni i grzybów.

 

9. Zmiana Regulaminu

1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o znaczących zmianach Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.

2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.

3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

10. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.). 2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

 

2. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby strona sklepu internetowego 6PRIME był zgodny z wymaganiami przewidzianymi ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.Zapewnienie zgodności wynika z dostosowania sklepu internetowego do wymagań standardu Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 na poziomie AA (odpowiadającym normie EN 301549: 2021 rozdział 9)

 

737 - 591 - 965

Adres

Łódź

Zadzwoń do nas

Napisz do nas

biuro6prime@gmail.com

A website created in the WebWave website builder.